2010. augusztus 24., kedd

-HELYZETJELENTÉS-

Elég nehéz szalonképesen fogalmaznom de nem tudok szó nélkül elmenni a történtek mellett márcsak azért sem mert nem én vagyok az egyetlen aki így járt (szóba került már) és eléggé bosszantó hogy ilyen előfordul. A közelmúltban nekiálltam keresni pár "neves" céget a neten akik esetleg tudnának segíteni az elképzeléseim megvalósításában (konkrétan munkát adtam volna nekik) és ahogy azt illik Tisztelettel az elején és végén írtam egy mailt melyben leírtam az óhajsóhajom és kértem hogy válaszmailben tájékoztassanak hogy mi merre hány méter. NA ezen a ponton akadt el a történet ugyanis EGYIK CÉGTŐL SEM érkezett egy kanyi betű sem, hogy miért az számomra már nem felfogható. Megnyugtatok mindenkit hogy JÓ a mailem tehát megkapták a levelemet csak éppen vagy nem tudják hogy hol kell bekapcsolni a számítógépet vagy csak gépírni nem tudnak de az is lehet hogy b@sznak a fejemre. Ezek után úgy érzem jogosan köpködök és minősítem ezt az országot és a benne élő többséget úgy ahogy, lehet ha Gárdista vagy nagymagyarországmatricás őshungarista lennék akkor minden simán menne de én bátran felvállalom hogy nem vagyok elvakult hazafi SŐT ha tehetném biztosan más helyen tölteném életem hátra lévő részét (ami késik nem múlik) és ez nem csak ebből a negatív élményből fakad hanem mert hasonlóból (ami elveszi az ember életkedvét) JÓPÁR előfordult már és tudom hogy esetleg 7határon túl ezek a dolgok nem fordultak volna elő..

2 megjegyzés:

  1. Ez így van, én előbb kapok választ az usából, meg taiwanból, mint újpestről. Tisztelet a kivételnek, hívd fel őket!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg Te is szarj a fejükre.
    Nem értik mit akarsz,mert ők sak a csiri-biri kerekeket és a milliós váltót ismerik,meg azt akarják beszerezni,mert azon jó nagyot lehet kaszálni.
    Kezdem tapasztalni,hogy ezen a vonalon is szépen kiépült a hierarchia és ha nem tudják ki vagy magasan tojnak a fejedre.
    Maradj meg azoknál akik szívesen segítenek,biztos van 1 vagy 2 haverod : )

    VálaszTörlés